Marketingový výskum sa realizuje kombináciou rôznych výskumných metód a techník podľa požiadaviek výskumného problému. Poskytované služby možno rozdeliť do troch oblastí, podľa druhu použitých metód:
KVALITATÍVNY VÝSKUM
- Focus Groups (štandardné moderované skupinové diskusie)
- Express Focus Groups 60´(skrátené FGs s expresným spracovaním a nižšou cenou)
- Mini Focus Groups (skupinové diskusie s malým počtom respondentov vhodné na výskum špecifických, „citlivých“ tém alebo špecifických cieľových skupín)
- Expert Focus Groups (odborné skupinové diskusie s expertmi na odbornú tému)
- Chain Focus (reťazový výskum metódou opakovaných Focus Groups umožňujúci zmenu a opätovné testovanie kreatívnych konceptov, grafických návrhov na obaly výrobkov, a podobne)
- In Depth Interviews (individuálne hĺbkové explorácie)
- Expert Interviews (odborné individuálne explorácie s expertmi na odbornú tému)
- Etnografics Interviews (individuálne hĺbkové explorácie vedené za prítomnosti etnografa a spoluanalyzované etnografom)
- Q-CATI (hĺbkový telefonický výskum , realizovaný na malej vzorke respondentov prostredníctvom teleoperátorov – psychológov)
- Cielené pozorovanie
- Workshopy
- Online blogy (interaktívne kvalitatívne longitudinálne chaty )
- Web Usability Tests – testovanie užívateľskej komfortnosti webstránok.
SEMI-KVANTITATÍVNY VÝSKUM
- In home testing (výskum produktov a služieb v domácnostiach založený na hodnotení osobnej skúsenosti s využívaním produktu / služby)
- In store testing (rozhovory s návštevníkmi predajne napr. o zásahu reklamou v predajni)
- In hall testing (spotrebiteľské a chuťové testy v špeciálne upravenom štúdiu)
- Drive-By test® (značková metóda testovania outdoorovej reklamy priamo „v teréne“)
- Mystery shopping (testovanie služieb a produktov simulovaním reálneho nákupného správania spotrebiteľov)
- Telefonický výskum CATI (počítačom asistované telefonické opytovanie semi–kvalitatívneho charakteru, realizovaný na menšej vzorke respondentov)
- Telefonický výskum SEMI-CATI ( B2B hĺbkový výskum semi–kvantitatívneho charakteru, realizovaný na menšej vzorke respondentov prostredníctvom teleoperátorov profesionálneho CATI štúdia )
- Asistovaný nákup (monitoring nákupného procesu prostredníctvom profesionálneho anketára)
KVANTITATÍVNY VÝSKUM
- PAPI – Ad Hoc reprezentatívny sociologický výskum (face-to-face výskum realizovaný pomocou profesionálnej anketárskej siete)
- PAPI – Omnibus (nízkonákladový multiklientský face-to-face výskum realizovaný pomocou profesionálnej anketárskej siete)
- Telefonický výskum CATI (výskum kvantitatívneho charakteru, realizovaný prostredníctvom profesionálneho CATI štúdia)
- Entry/ Exit Interview (anketové rozhovory pri vchode resp. východe z predajne, z prevádzky)
- Online výskum CAWI ( online dotazník prostredníctvom špeciálnej webovej aplikácie)
- ON-LINE DIRECT – rýchly a finančne výhodný spôsob kvantitatívneho zberu dát s využitím databázy mailových kontaktov. Vzorka respondnetov je vyzvaná na vyplnenie on-line dotazníka Vhodné najmä pre B2B segment
- Monitoring návštevnosti (kvantifikácia so zisťovaním socio-demografických dát návštevníkov)