Ďalšie služby

  • Sekundárne analýzy marketingových informácií z oblasti médií a reklamy
  • Expertné psychologické posudky reklamných stratégií, kreatívnych konceptov, sloganov, značkového loga, názvu značky alebo produktu, atď.)
  • Poradenstvo v oblasti marketingu a marketingovej komunikácie
  • Moderovanie Focus Group pre iné výskumné agentúry
  • Obsahové analýzy dokumentov a mediálnych produktov
  • Mediálne a komunikačné tréningy
  • Prenájom priestorov na FG a Indepth
  • Web-stream/priamy prenos z priebehu FGs a InDepth – servis pre klienta, keď nie je možná jeho priama prítomnosť

Novinkou v portfóliu služieb je metóda hĺbkovej regrutácie DEEP-R®, ktorá umožňuje výskum v špecifických cieľových skupinách podľa zadania klienta.

Možnosti využitia DEEP-R®:

  • tvorba alebo overenie segmentácie cieľovej skupiny do podskupín
  • absencia sociografických a psychografických informácií o cieľovej skupine
  • hĺbkový výskum v jednotlivých cieľových skupinách, testovanie viacerých reklamných konceptov orientovaných na viaceré cieľové skupiny, hľadanie nových produktov v rámci užšej cieľovej skupiny
  • hľadanie príčin odmietania produktu u časti spotrebiteľov