- Agentúra AKO pôsobí na trhu od roku 1991, kedy ako prvá na Slovensku začala realizovať kvalitatívny marketingový výskum.
- V roku 2003 bola agentúra AKO transformovaná na spoločnosť – AKO, s. r. o.
- Agentúra AKO v súčasnosti ponúka komplexné služby v oblasti marketingového výskumu a poradenstva pri tvorbe marketingových stratégií, s dôrazom na analýzu spotrebiteľského správania a spotrebiteľského rozhodovania.
- Agentúra AKO má dlhoročnú skúsenosť so skúmaním problematiky komunálnych tém.
- Služby agentúry AKO sú na Slovensku dlhoročne spájané s hĺbkovým prístupom k riešeniu výskumných tém a s vysokou úrovňou aplikovateľnosti výsledkov do firemnej praxe.
- Agentúra AKO poskytuje služby reklamným agentúram, médiám, marketingovým oddeleniam firiem (domácich aj zahraničných), verejnému sektoru, mestám a štátnym inštitúciám. Výskumné projekty pre jednotlivých klientov sú zostavované „na mieru“, na základe poznania aktuálnych potrieb a situácie klienta.
- V prípade, že klient má záujem realizovať výskum trhu aj na území mimo SR, realizáciu terénnej časti výskumu zabezpečuje prostredníctvom zmluvnej spolupráce s poprednými sieťami výskumných agentúr v zahraničí.
- Agentúra dodržuje medzinárodný Etický kódex ESOMAR (Európskej organizácie pre marketingový výskum), ako aj Štandardy marketingového výskumu SAVA (Slovenskej asociácie výskumných agentúr). Je spoluzakladajúcim členom a držiteľom certifikátu kontroly SAVA.
- Václav Hřích, managing director agentúry AKO, je v súčasnosti podpredsedom Slovenskej asociácie výskumných agentúr.
-
GDPR – Ochrana osobných údajov
Exkluzívny prieskum AKO pre Na hrane: Ktorú stranu by ľudia volili ako druhú?
Exkluzívny prieskum AKO pre Na hrane: Chcú voliči, aby sa ich politická strana spojila s inou?
VOLEBNÉ PREFERENCIE – MÁJ 2023
Exkluzívny prieskum AKO pre TV JOJ: Obávajú sa ľudia zmanipulovania parlamentných volieb?
VOLEBNÉ PREFERENCIE -APRÍL 2023
VOLEBNÉ PREFERENCIE – MAREC 2023
Exkluzívny prieskum AKO pre TV JOJ: Vnímajú ľudia Mikuláša Dzurindu ako lídra Modrej koalície?
VOLEBNÉ PREFERENCIE – FEBRUÁR 2023
Exkluzívny prieskum AKO pre TV JOJ: Podarilo sa koalícii splniť cieľ ,,Boj proti korupcii”?
VOLEBNÉ PREFERENCIE JANUÁR 2023
Exkluzívny prieskum agentúry AKO pre Na hrane TV JOJ: Kedy budú predčasné voľby?
Vedia občania, kedy vznikla samostatná Slovenská republika?
Tri percentá respondentov sa stretli u lekára so žiadosťou o úplatok
Rozdelenie ČSFR považuje za prínos 45,8 % respondentov
VOLEBNÉ PREFERENCIE – DECEMBER 2022
VOLEBNÉ PREFERENCIE – NOVEMBER 2022
Exkluzívny prieskum AKO pre TV JOJ: Chceli by žiť občania v režime spred roku 1989?
Exkluzívny prieskum agentúry AKO pre TV JOJ: Akceptácia alkoholu za volantom dosahuje alarmujúce čísla
VOLEBNÉ PREFERENCIE – OKTÓBER 2022
Exkluzívny prieskum AKO pre TV JOJ: Chceli by občania autoritárskeho lídra?
VOLEBNÉ PREFERENCIE – SEPTEMBER 2022
VOLEBNÉ PREFERENCIE AUGUST 2022
Exkluzívny prieskum AKO pre Na hrane TV JOJ: Polovica ľudí chce odchod SaS, koaliční voliči sú rozpoltení
AKÝ SPÔSOB VÝPOČTU JEDNORAZOVEJ FINANČNEJ PODPORY PRE DÔCHODCOV BY OBČANIA SCHVAĽOVALI? – prieskum pre TV JOJ
VOLEBNÉ PREFERENCIE JÚL 2022
VOLEBNÉ PREFERENCIE JÚN 2022
Exkluzívny prieskum AKO pre reláciu Na hrane: Ľuďom vládna pomoc nestačí
Volebné preferencie MÁJ 2022
VOLEBNÉ PREFERENCIE APRÍL 2022
VOLEBNÉ PREFERENCIE MAREC 2022
Vojna na Ukrajine – exkluzívny prieskum pre Hospodárske noviny
Volebné preferencie FEBRUÁR 2022
Volebné preferencie JANUÁR 2022
Exkluzívny prieskum pre Na hrane TV JOJ: Voľby by vyhral Hlas, takmer 60 % voličov Sme rodina chce predčasné voľby
Volebné preferencie DECEMBER 2021
Exkluzívny prieskum AKO pre Na hrane TV JOJ: Až dve tretiny Slovákov sú za zmiernenie trestov za držanie malého množstva marihuany
Exkluzívny prieskum AKO pre Na hrane TV JOJ: Každý druhý Slovák Eduardovi Hegerovi neverí
Mali či nemali by mať zaočkovaní ľudia výhody voči nezaočkovaným?
Prieskum: Mala či nemala by sa vládna koalícia v prípade blokovania reforiem rozlúčiť s hnutím Sme rodina ako koaličným partnerom?
Volebné preferencie NOVEMBER 2021
Exkluzívny prieskum pre SaS – PRÁVA ŽENY
Názory verejnosti na navrhované zmeny zákona o interrupciách – október 2021
Volebné preferencie OKTÓBER 2021
(reprezentatívny prieskum pre TV JOJ – Na hrane)
Exkluzívny prieskum AKO pre TV JOJ: Takmer polovica Slovákov sa obáva zdražovania, ale neohrozí to ich rodinný rozpočet
(reprezentatívny prieskum pre TV JOJ – Na hrane)
Konflikt v bezpečnostných zložkách
(reprezentatívny prieskum pre TV JOJ – Na hrane)
Dôvody a motívy očkovania proti Covid-19
Volebné preferencie – SEPTEMBER 2021
Pre občianske združenie Lesokruhy sme realizovali prieskum verejnej mienky medzi obyvateľmi obcí nachádzajúcich sa v národných parkoch. Témou prieskumu boli plánované legislatívne zmeny ohľadom národných parkov. Bližšie info tu: Názory na legislatívne zmeny ohľadom národných parkov
Volebné preferencie AUGUST 2021
Prieskum verejnej mienky na tému očkovanie a opatrenia proti COVID-19
Volebné preferencie – JÚL 2021
Volebné preferencie – JÚN 2021
Volebné preferencie – MÁJ 2021
Prieskum agentúry AKO pre iniciatívy Kto pomôže Slovensku a Veda pomáha – Covid 19 na tému očkovanie seniorov proti COVID-19
Volebné preferencie – APRÍL 2021
Volebné preferencie MAREC – 2021
Spokojnosť s prácou svojho starostu / primátora počas obdobia pandémie
Volebné preferencie – FEBRUÁR 2021
Volebné preferencie – DECEMBER 2020
Hodnotenie súčasnej politickej situácie a politikov – prieskum verejnej mienky – november 2020
Prieskum o plošnom testovaní na COVID-19
Prieskum volebných preferencií do NR SR – OKTÓBER 2020 po pol roku novej vlády
Prieskum volebných preferencií do NR SR – JÚL 2020 po 100 dňoch novej vlády
PRIESKUM: Kúpia teraz či neskôr? – Odložená spotreba – Nákup ktorých tovarov a služieb si občania odložili na neskôr kvôli koronavírusu
PRIESKUM: Čo ľudia odkazujú vláde – aké témy má riešiť?
Zmenia Slováci dovolenkové plány a budú tráviť dovolenku v roku 2020 na Slovensku?
Druhej vlny koronavírusu sa boja viac ženy ako muži
Pošlú rodičia svoje deti do škôlok a 1.- 5. ročníkov základných škôl po ich znovuotvorení?
Dôveryhodnosť politických lídrov – apríl 2020 – exkluzívne pre Nový čas
Volebné preferencie – apríl 2020 – exkluzívne pre Nový čas
Dôveryhodnosť politických lídrov – marec 2020
Milí priatelia,
po zvážení aktuálnej situácie a možných rizík pre našich zamestnancov, anketárov, respondentov a obchodných partnerov sme sa rozhodli od stredy 11. marca 2020 do odvolania pokračovať v činnosti formou práce z domu. V realizácií prieskumov pokračujeme bez obmedzenia a radi sa s Vami budeme počuť, čítať a vidieť prostredníctvom telefónov, mailov a videokonferencií.
Porovnanie výsledkov posledných prieskumov volebných preferencií pred voľbami do NR SR 2020 od jednotlivých výskumných agentúr:
V spolupráci s FOCUS Marketing & Social Research sme pre iniciatívu 50 dní pripravili druhú vlnu prieskumu predvolebných preferencií. Ide o neverejný prieskum vykonaný počas moratória. Výsledky budú iniciatívou 50 dní rozposlané len tým, ktorí sa stali spoluobjednávateľmi.
Volebné preferencie – FEBRUÁR II. 2020
Volebné preferencie – FEBRUÁR 2020
Volebné preferencie + Koho by si želali občania za premiéra – exkluzívny prieskum pre TA3
Volebné preferencie Január 2020 – exkluzívny prieskum pre TA3
Volebné preferencie – November 2019
SPOLOČNÉ STANOVISKO ORGANIZÁCIÍ ESOMAR, WAPOR A SAVA K PRIJATIU LEGISLATÍVY PREDLŽUJÚCEJ MORATÓRIUM NA ZVEREJŇOVANIE VÝSLEDKOV PRIESKUMOV PRED VOĽBAMI.
Volebné preferencie – Október 2019
Stanovisko Slovenskej asociácie výskumných agentúr – SAVA k pripravovaným legislatívnym zmenám v podmienkach zverejňovania výsledkov výskumov volebných preferencií
Pre Hospodárske noviny sme zisťovali, koho si Slováci želajú za budúceho premiéra:
Volebné preferencie – August 2019 exkluzívne pre Hospodárske noviny
Pre Múzeum SNP sme skúmali vedomosti a postoje mladých ľudí ohľadom niektorých častí slovenských dejín. Tlačová správa je dostupná na stránke Múzea SNP.
Exkluzívny prieskum: Prvýkrát sme zistili, koľko ľudí by reálne volilo Kiskovu novú stranu
Názory občanov na prípadný úspech strany Kotleba ĽSNS v Eurovoľbách a Prieskum volebných preferencií do NR SR – MÁJ 2019 (II.)
Stanoviská Ministerstva vnútra SR a Európskeho parlamentu k moratóriu na uverejňovanie prieskumov pred voľbami do Európskeho parlamentu
VOLEBNÉ PREFERENCIE – MÁJ 2019
(Zdroj: STRATÉGIE)
VOLEBNÉ PREFERENCIE – APRÍL 2019
Voličský potenciál strany založenej Andrejom Kiskom – marec 2019
Dôveryhodnosť politikov – marec 2019
Prezidentské preferencie – zber 15.3.2019
Prezidentské preferencie – zber 15.3.2019 – preferencie podľa sociodemografických kategórií
Prieskumy a ich dôveryhodnosť – výkonný riaditeľ Agentúry AKO Václav Hřích sa vyjadruje pre TA3
Prezidentské preferencie 27.-28.2.2019
Výsledky prieskumu preferencií pre voľby prezidenta SR, o volebnej účasti, o istote volebného rozhodnutia pre jednotlivých kandidátov
Preferencie politických strán február 2019
Istota volebného rozhodnutia pri voľbe prezidenta – február 2019
Prezidentské preferencie – február 2019
Prezidentské preferencie – december 2018
Preferencie NOVEMBER/DECEMBER
Spokojnosť s výsledkami komunálnych volieb
Preferencie November 2018
Dôveryhodnosť našich meraní akceptovali aj mnohé médiá, čoho dôkazom je ich častá publicita. Zoznam tu.
Výsledky prieskumu preferencií pre voľby primátora mesta BRATISLAVA a o volebnej účasti
Výsledky prieskumu preferencií pre voľby primátora mesta TRNAVA a o volebnej účasti
Výsledky prieskumu preferencií pre voľby primátora mesta NITRA a o volebnej účasti
Výsledky prieskumu preferencií pre voľby primátora mesta POPRAD a o volebnej účasti
Výsledky prieskumu preferencií pre voľby primátora mesta PREŠOV a o volebnej účasti
Výsledky prieskumu preferencií pre voľby primátora mesta KOŠICE a o volebnej účasti
Výsledky prieskumu preferencií pre voľby starostu Mestskej časti Bratislava-Ružinov a o volebnej účasti
Výsledky prieskumu preferencií pre voľby starostu Mestskej časti Bratislava-Petržalka a o volebnej účasti
Výsledky prieskumu preferencií pre voľby starostu Mestskej časti Bratislava-Staré mesto a o volebnej účasti
Preferencie Október 2018
Dôveryhodnosť lídrov – September 2018
Preferencie PREZIDENT September 2018
Preferencie September 2018
Preferencie August 2018
Riaditeľ agentúry AKO Václav Hřích sa komplexne pozerá na vývoj preferencií politických strán – rozhovor HNonline
Pokladaju sa Slovaci viac za konzervativcov ci za liberalov? Volili by za prezidentku ženu?
Život existuje aj po GDPR – Moje top udalosti – Václav Hřích
Preferencie Jún 2018
Preferencie Máj 2018
Preferencie – Apríl II 2018
Dôveryhodnosť lídrov – apríl 2018
Preferencie – Apríl 2018
Preferencie – Február 2018
Prieskum začína byť súčasťou plánovania budúcnosti – rozhovor s Václavom Hříchom
(Zdroj: STRATÉGIE Marketingový výskum, január 2018).
Prieskum pracovnej mobility 2017
PREFERENCIE – November 2017
Dôveryhodnosť lídrov politických strán – november 2017
Najnovší prieskum VÚC BA (zber 31.10.-3.11.2017)
EXKLUZÍVNE PRIESKUMY K VOĽBÁM DO VÚC 2017 PRE TELEVÍZIU TA3:
Výsledky krajov: Trnava, Košice, Nitra a Trenčín boli zverejnené v Téme dňa 19. 10. 2017 (od cca 20 minúty)
Výsledky krajov: Žilina, Prešov, Banská Bystrica a Bratislava budú zverejnené v Téme dňa 20. 10. 2017.
Detailný rozhovor s V. Hříchom o tom, ako rozoznať falošné prieskumy od tých reálnych:
Aktuálne výsledky prieskumov volebných preferencií na stiahnutie:
Druhá = REZERVNÁ VOĽBA – SEPTEMBER 2017
PREFERENCIE – SEPTEMBER 2017
VOĽBY DO VÚC BRATISLAVA – september 2017
PREFERENCIE – AUGUST 2017
Preferencie – JÚL 2017
Preferencie – JÚN 2017
Preferencie – APRÍL 2017
Dôveryhodnosť predsedov politických strán – MAREC 2017
Preferencie – MAREC 2017
Preferencie – FEBRUÁR 2017
FEBRUÁR 2017: Preferencie podľa intenzity používania FB
JANUÁR 2017
DECEMBER 2016
NOVEMBER 2016
OKTÓBER 2016
SEPTEMBER 2016
JÚL 2016
MÁJ 2016
APRÍL 2016
VOĽBY NRSR 2016:
12. marec 2016
Agentúra AKO bola agentúrou MEDIAN SK vyhodnotená ako najpresnejšia v porovnaní februárových prieskumov predvolebných preferencií.
Ako ovplyvnilo Moratórium na predvolebné prieskumy preferencií presnosť výsledkov?
V prípade, že by nejestvovalo moratórium na predvolebné prieskumy a agentúry by mohli preferencie voličov merať do poslednej chvíle, neboli by sme výsledkami volieb takí prekvapení…
- The AKO agency has been founded in 1991 when as the first one in Slovakia it started conducting qualitative marketing research.
- The agency was transformed into AKO Ltd in 2003.
- AKO agency offers complex services in marketing research and consulting in the creation of marketing strategies, with emphasis in consumer’s behavior and consumers’ decision making. The agency has long term experience with the research of communal politics agenda.
- The services of AKO agency are long-term related to in-depth attitude to solving research topics and to high applicability of the results to corporate practice.
- The agency offers its services to advertising agencies, media, marketing departments of various companies (national and foreign), public sector, cities and government institutions. Research projects for particular clients are prepared “made-to-measure”, based on knowledge of current situation and needs of the client.
- In case that a client is interested in conducting the research also abroad, the field work of the research is provided by contract cooperation with prominent foreign research agencies.
- The agency is complying with the International Code of Ethics of ESOMAR (European Organization for Marketing Research), as well as Standards of marketing research SAVA (Slovak Association of Research Agencies). AKO agency is a co-founder and owner of control certificate of SAVA.