- Agentúra AKO pôsobí na trhu od roku 1991, kedy ako prvá na Slovensku začala realizovať kvalitatívny marketingový výskum.
- V roku 2003 bola agentúra AKO transformovaná na spoločnosť – AKO, s. r. o.
- Agentúra AKO v súčasnosti ponúka komplexné služby v oblasti marketingového výskumu a poradenstva pri tvorbe marketingových stratégií, s dôrazom na analýzu spotrebiteľského správania a spotrebiteľského rozhodovania.
- Agentúra AKO má dlhoročnú skúsenosť so skúmaním problematiky komunálnych tém.
- Služby agentúry AKO sú na Slovensku dlhoročne spájané s hĺbkovým prístupom k riešeniu výskumných tém a s vysokou úrovňou aplikovateľnosti výsledkov do firemnej praxe.
- Agentúra AKO poskytuje služby reklamným agentúram, médiám, marketingovým oddeleniam firiem (domácich aj zahraničných), verejnému sektoru, mestám a štátnym inštitúciám. Výskumné projekty pre jednotlivých klientov sú zostavované „na mieru“, na základe poznania aktuálnych potrieb a situácie klienta.
- V prípade, že klient má záujem realizovať výskum trhu aj na území mimo SR, realizáciu terénnej časti výskumu zabezpečuje prostredníctvom zmluvnej spolupráce s poprednými sieťami výskumných agentúr v zahraničí.
- Agentúra dodržuje medzinárodný Etický kódex ESOMAR (Európskej organizácie pre marketingový výskum), ako aj Štandardy marketingového výskumu SAVA (Slovenskej asociácie výskumných agentúr). Je spoluzakladajúcim členom a držiteľom certifikátu kontroly SAVA.
- Václav Hřích, managing director agentúry AKO, je v súčasnosti podpredsedom Slovenskej asociácie výskumných agentúr.
-
GDPR – Ochrana osobných údajov
Exkluzívny prieskum AKO pre JOJ24: Téma pohlaví v ústave
VOLEBNÉ PREFERENCIE OKTÓBER 2025
Až 65 % Slovákov kontaktovali podvodníci. Zistite, kto patrí medzi ich hlavné ciele
Exkluzívny prieskum AKO pre JOJ24: SAV vyvrátila Kotlárove tvrdenia, niektorí ho stále podporujú
Prieskum: Strata zamestnania je najčastejšia príčina vzniku dlhov
VOLEBNÉ PREFERENCIE SEPTEMBER 2025
Exkluzívny prieskum AKO pre JOJ24: Čo si Slováci myslia o údajnom ovplyvňovaní volieb?
Václav Hřích diskutuje o politickej situácií na Slovensku
Václav Hřích a Gabriel Tóth diskutovali o tom, ako sa politikom darí v online priestore
VOLEBNÉ PREFERENCIE AUGUST 2025
Exkluzívny prieskum AKO pre JOJ24: Ktoré dávky by Slováci škrtli?
VOLEBNÉ PREFERENCIE JÚL 2025
VOLEBNÉ PREFERENCIE JÚN 2025
Exkluzívny prieskum AKO pre JOJ24: Čo by priniesli predčasné voľby?
Exkluzívny prieskum AKO pre JOJ24: Pokladajú Slováci za dôležité mať politické diskusie v nedeľu?
VOLEBNÉ PREFERENCIE MÁJ 2025
VOLEBNÉ PREFERENCIE APRÍL 2025
Exkluzívny prieskum AKO pre JOJ24: Smer klesol, PS rastie
Exkluzívny prieskum AKO pre JOJ24: Dôvera v zistenia Petra Kotlára
Exkluzívny prieskum AKO pre JOJ24: Na čom ľudia začali šetriť po zdražovaní?
Exkluzívny prieskum AKO pre JOJ24: Ako ďalej s našou obranou ?
VOLEBNÉ PREFERENCIE MAREC 2025
Exkluzívny prieskum AKO pre JOJ24: Čomu veria ľudia pri protestoch?
Prieskum: Vyšší vplyv regiónov zmenou zákona chce 67 % respondentov
VOLEBNÉ PREFERENCIE FEBRUÁR 2025
Exkluzívny prieskum AKO pre JOJ24: Uprednostňujeme slovenské potraviny?
VOLEBNÉ PREFERENCIE JANUÁR 2025
Exkluzívny prieskum AKO pre JOJ24: Sociálne siete a rušenie fact checkingu
Exkluzívny prieskum AKO pre JOJ24: Zimné lyžovanie na Slovensku
Prieskum: Ľudí sa pýtali, či budúci rok očakávajú prímerie na Ukrajine
Staršie tlačové správy nájdete tu: Tlačové správy

