VÝSLEDKY sú poskytované v dvoch možných variantoch podľa želania klienta:
- vo forme krátkej manažérskej správy Top line (MS PowerPoint, 5-15 snímkov)
- vo forme Analytického Reportu (MS PowerPoint, 50-100 snímkov)
SÚČASŤOU KAŽDEJ VÝSKUMNEJ SPRÁVY SÚ:
- Marketingové odporúčania vyplývajúce z výsledkov výskumu
- Dokumentačná príloha (CD/DVD audio/videozáznam priebehu terénnej fázy)
- bezplatné 12-mesačné Marketingovo-komunikačné poradenstvo k aplikácii výsledkov
ŠTRUKTÚRA ANALYTICKÉHO REPORTU:
- Manažérsky Top line
- Metodologická časť /informácia o priebehu výskumu a použitých metódach/
- Analytická časť /analýza a interpretácia štatistických dát, resp. názorov respondentov, resp. použitých psychologických techník/
- Frekvenčné tabuľky a grafy (v prípade kvantitatívnych výskumov)
- Autentické výroky respondentov (v prípade kvalitatívnych výskumov)
- Marketingovo-komunikačné odporúčania