Ukážky výsledkov

VÝSLEDKY sú poskytované v dvoch možných variantoch podľa želania klienta:

  • vo forme krátkej manažérskej správy Top line (MS PowerPoint, 5-15 snímkov)
  • vo forme Analytického Reportu (MS PowerPoint, 50-100 snímkov)

SÚČASŤOU KAŽDEJ VÝSKUMNEJ SPRÁVY SÚ:

  • Marketingové odporúčania vyplývajúce z výsledkov výskumu
  • Dokumentačná príloha (CD/DVD audio/videozáznam priebehu terénnej fázy)
  • bezplatné 12-mesačné Marketingovo-komunikačné poradenstvo k aplikácii výsledkov

ŠTRUKTÚRA ANALYTICKÉHO REPORTU:

  • Manažérsky Top line
  • Metodologická časť /informácia o priebehu výskumu a použitých metódach/
  • Analytická časť /analýza a interpretácia štatistických dát, resp. názorov respondentov, resp. použitých psychologických techník/
  • Frekvenčné tabuľky a grafy (v prípade kvantitatívnych výskumov)
  • Autentické výroky respondentov (v prípade kvalitatívnych výskumov)
  • Marketingovo-komunikačné odporúčania