- Sekundárne analýzy marketingových informácií z oblasti médií a reklamy
- Expertné psychologické posudky reklamných stratégií, kreatívnych konceptov, sloganov, značkového loga, názvu značky alebo produktu, atď.)
- Poradenstvo v oblasti marketingu a marketingovej komunikácie
- Moderovanie Focus Group pre iné výskumné agentúry
- Obsahové analýzy dokumentov a mediálnych produktov
- Mediálne a komunikačné tréningy
- Prenájom priestorov na FG a Indepth
- Web-stream/priamy prenos z priebehu FGs a InDepth – servis pre klienta, keď nie je možná jeho priama prítomnosť
Novinkou v portfóliu služieb je metóda hĺbkovej regrutácie DEEP-R®, ktorá umožňuje výskum v špecifických cieľových skupinách podľa zadania klienta.
Možnosti využitia DEEP-R®:
- tvorba alebo overenie segmentácie cieľovej skupiny do podskupín
- absencia sociografických a psychografických informácií o cieľovej skupine
- hĺbkový výskum v jednotlivých cieľových skupinách, testovanie viacerých reklamných konceptov orientovaných na viaceré cieľové skupiny, hľadanie nových produktov v rámci užšej cieľovej skupiny
- hľadanie príčin odmietania produktu u časti spotrebiteľov