O agentúre

 

  • Agentúra AKO pôsobí na trhu od roku 1991, kedy ako prvá na Slovensku začala realizovať kvalitatívny marketingový výskum.
  • V roku 2003 bola agentúra AKO transformovaná na spoločnosť – AKO, s. r. o.
  • Agentúra AKO v súčasnosti ponúka komplexné služby v oblasti marketingového výskumu a poradenstva pri tvorbe marketingových stratégií, s dôrazom na analýzu spotrebiteľského správania a spotrebiteľského rozhodovania.
  • Agentúra AKO má dlhoročnú skúsenosť so skúmaním problematiky komunálnych tém.
  • Služby agentúry AKO sú na Slovensku dlhoročne spájané s hĺbkovým prístupom k riešeniu výskumných tém a s vysokou úrovňou aplikovateľnosti výsledkov do firemnej praxe.
  • Agentúra AKO poskytuje služby reklamným agentúram, médiám, marketingovým oddeleniam firiem (domácich aj zahraničných), verejnému sektoru, mestám a štátnym inštitúciám. Výskumné projekty pre jednotlivých klientov sú zostavované „na mieru“, na základe poznania aktuálnych potrieb a situácie klienta.
  • V prípade, že klient má záujem realizovať výskum trhu aj na území mimo SR, realizáciu terénnej časti výskumu zabezpečuje prostredníctvom zmluvnej spolupráce s poprednými sieťami výskumných agentúr v zahraničí.
  • Agentúra dodržuje medzinárodný Etický kódex ESOMAR (Európskej organizácie pre marketingový výskum), ako aj Štandardy marketingového výskumu SAVA (Slovenskej asociácie výskumných agentúr). Je spoluzakladajúcim členom a držiteľom certifikátu kontroly SAVA.
  • Václav Hřích, managing director agentúry AKO, je v súčasnosti podpredsedom Slovenskej asociácie výskumných agentúr.
  • GDPR – Ochrana osobných údajov

sava02                                                       Esomar_clen

 

Exkluzívny prieskum agentúry AKO pre JOJ 24: Takto by dopadli voľby do Európskeho parlamentu

 

VOLEBNÉ PREFERENCIE – APRÍL 2024

VOĽBA DO EURÓPSKEHO PARLAMENTU – APRÍL 2024

Exkluzívny prieskum pre JOJ 24: Hádajú sa ľudia doma kvôli voľbám?

VOLEBNÉ ŠTÚDIO JOJ24 – prieskum po zatvorení volebných miestností

EXKLUZÍVNY PRIESKUM pre JOJ24: Ako by hlasovali voliči v 2. kole?

VOLEBNÉ PREFERENCIE – MAREC 2024

VOĽBA PREZIDENTA – MAREC 2024

Exkluzívny prieskum AKO pre JOJ 24: Ako by mal odpovedať Váš kandidát na prezidenta?

Exkluzívny prieskum AKO pre Na hrane: Komu dajú voliči hlas, ak ich favorit nepostúpi?

Štúdio 24: Poznáme právomoci prezidenta?

VOĽBA PREZIDENTA – FEBRUÁR 2024

VOLEBNÉ PREFERENCIE DO NR SR – FEBRUÁR 2024

Exkluzívne od AKO pre Na hrane: Atmosféra v spoločnosti

VOLEBNÉ PREFERENCIE – JANUÁR 2024

VOĽBA PREZIDENTA – JANUÁR 2024

Štúdio 24: Ktoré vianočné tradície sú ešte in?

Prieskum: Veľká časť Slovákov je s krokmi vlády nespokojných, nesúhlas je aj u voličov Hlasu a SNS

VOLEBNÉ PREFERENCIE – DECEMBER 2023

Exkluzívny prieskum AKO pre Na hrane: Vydrží súčasná vláda celé štyri roky?

Exkluzívny prieskum AKO pre Na hrane: Kto sú najdôveryhodnejší členovia novej vlády a ktorí najmenej?

Exkluzívny prieskum AKO pre Na hrane: Kto by vyhral prezidentské voľby?

Prieskum: Väčšina ľudí očakáva od vlády R. Fica lepšie riadenie štátu

VOLEBNÉ PREFERENCIE – NOVEMBER 2023

Exkluzívny prieskum AKO pre Na hrane: Chcú Slováci rušiť sviatky?

 

Porovnanie presnosti prieskumov jednotlivých agentúr meraných tesne pred voľbami:

Pozn: Modrou podfarbený riadok znázorňuje priemernú absolútnu odchýlku preferencií nameraných v prieskume oproti reálnym výsledkom volieb:

 

 

VOLEBNÉ PREFERENCIE – SEPTEMBER 2023 – DRUHÉ

 

Exkluzívny prieskum agentúry AKO pre TV JOJ 24: Chceme voliť aj cez internet?

 

Exkluzívny prieskum agentúry AKO pre TV JOJ 24: Mala by budúca vláda zreformovať SIS?

 

Exkluzívny prieskum agentúry AKO pre TV JOJ 24: Ktorej verejnej inštitúcii dôverujú Slováci najviac?

 

Exkluzívny prieskum agentúry AKO pre TV JOJ 24: Mal by mať kandidát na verejnú funkciu aspoň maturitné vzdelanie?

 

Exkluzívny prieskum agentúry AKO pre TV JOJ 24: Má vláda zvýšiť investície do kultúry alebo do opráv ciest?

 

Exkluzívny prieskum agentúry AKO pre TV JOJ 24: Bol by štvordňový pracovný týždeň prospešný pre ekonomiku SR?

 

Exkluzívny prieskum agentúry AKO pre TV JOJ 24: Mala by vláda zbaviť Slovensko závislosti od ruského plynu a ropy?

 

Exkluzívny prieskum agentúry AKO pre JOJ 24: Je dôležité, aby v politike bolo viac mladých ľudí?

 

Exkluzívny prieskum agentúry AKO pre TV JOJ 24: Malo by sa dať na volebnom lístku do NR SR krúžkovať viac ako 4 kandidátov?

 

Exkluzívny prieskum agentúry AKO pre TV JOJ 24: Mala by podľa vás budúca vláda viac dotovať ceny energií?

 

Exkluzívny prieskum agentúry AKO pre TV JOJ 24: Mala by budúca vláda zvýšiť počet policajtov?

 

Exkluzívny prieskum agentúry AKO pre TV JOJ 24: Mala by budúca vláda zmierniť tresty za marihuanu?

 

Exkluzívny prieskum agentúry AKO pre TV JOJ 24: Je dôležité, aby vo verejných funkciách a v politike bolo viac žien?

 

Exkluzívny prieskum agentúry AKO pre TV JOJ 24: Má vláda podporovať výstavbu nájomných bytov?

 

Exkluzívny prieskum agentúry AKO pre TV JOJ 24: Mala by budúca vláda navrhnúť vystúpenie Slovenska z EÚ?

 

Exkluzívny prieskum agentúry AKO pre TV JOJ 24: Mala by budúca vláda kontrolovať médiá?

 

Exkluzívny prieskum agentúry AKO pre TV JOJ 24: Mala by budúca vláda sprísniť boj proti nelegálnej migrácii?

 

Exkluzívny prieskum agentúry AKO pre TV JOJ 24: Mala by vláda poskytovať žiakom obedy zadarmo?

 

Exkluzívny prieskum agentúry AKO pre TV JOJ 24: Mala by vláda navrhnúť vystúpenie Slovenska z NATO?

 

VOLEBNÉ PREFERENCIE – SEPTEMBER 2023

 

Exkluzívny prieskum agentúry AKO pre TV JOJ 24: Mala by vláda uzákoniť registrované partnerstvá?

 

Exkluzívny prieskum agentúry AKO pre TV JOJ 24: Mala by vláda viac bojovať s dezinformáciami a hoaxami?

 

Exkluzívny prieskum agentúry AKO pre TV JOJ 24: Vydrží budúca vláda celé funkčné obdobie?

 

PEVNOSŤ VOLEBNÉHO ROZHODNUTIA – AUGUST 2023

 

Druhá voľba -AUGUST 2023

 

Exkluzívny prieskum agentúry AKO pre TV JOJ 24: Má vláda rozhodnúť o úplnom zákaze interrupcií?

 

Exkluzívny prieskum agentúry AKO pre TV JOJ 24: Má vláda dotovať ľudom hypotéky?

 

Exkluzívny prieskum agentúry AKO pre TV JOJ 24: Má vláda odpustiť ženám s deťmi do 15 rokov daň z príjmu?

 

Má Smer skutočne našliapnuté vyhrať voľby? Riaditeľ prieskumnej agentúry Hřích šokuje!

 

Exkluzívny prieskum agentúry AKO pre TV JOJ 24: Má vláda financovať cirkvi zo štátneho rozpočtu?

 

Exkluzívny prieskum agentúry AKO pre TV JOJ 24: Má budúca vláda reformovať zdravotníctvo?

 

Volebné preferencie AUGUST 2023 – DRUHÉ

 

Exkluzívny prieskum agentúry AKO pre TV JOJ 24: Mala by vláda zaradiť medzi priority ochranu životného prostredia

 

Exkluzívny prieskum agentúry AKO pre TV JOJ 24: Mala by vláda obnoviť povinnú vojenskú službu?

 

Exkluzívny prieskum agentúry AKO pre TV JOJ 24: Má vláda viac investovať do propagácie Slovenska v zahraničí?

 

Exkluzívny prieskum agentúry AKO pre TV JOJ 24: Mala by vláda zabezpečiť zvýšenú ochranu obetí domáceho násilia?

 

Exkluzívny prieskum agentúry AKO pre TV JOJ 24: Mala by budúca vláda zakázať spaľovacie motory?

 

Exkluzívny prieskum AKO pre Na hrane: Ktorú stranu by ľudia volili ako druhú?

 

Exkluzívny prieskum agentúry AKO pre TV JOJ 24: Mala by budúca vláda investovať do modernizácie slovenskej armády?

 

Exkluzívny prieskum agentúry AKO pre TV JOJ 24: Mala by budúca vláda motivovať mladých, aby neodišli do zahraničia?

 

Exkluzívny prieskum agentúry AKO pre TV JOJ 24: Mala by budúca vláda zvýšiť investície do športu zo štátneho rozpočtu?

 

Exkluzívny prieskum agentúry AKO pre TV JOJ 24: Mala by budúca vláda zakázať klietkový chov sliepok?

 

Exkluzívny prieskum agentúry AKO pre TV JOJ 24: Mala by budúca vláda zmraziť platy poslancom?

 

Exkluzívny prieskum agentúry AKO pre TV JOJ 24: Mala by budúca vláda zakázať nedeľný predaj?

 

Exkluzívny prieskum agentúry AKO pre TV JOJ 24: Má budúca vláda pokračovať vo vojenskej pomoci Ukrajine?

 

VOLEBNÉ PREFERENCIE – AUGUST 2023

 

VOLEBNÉ PREFERENCIE – JÚL 2023

 

Exkluzívny prieskum AKO pre Na hrane: Vyslovili by občania dôveru súčasnej vláde?

 

VOLEBNÉ PREFERENCIE – JÚN 2023

Staršie tlačové správy nájdete tu: Tlačové správy

 

 

 

Weblogo